saraerikacaroline

Yran= Gil koobek

Kategori: Moments Like This

Hemma! Hade en riktigt rolig Yran iallafall med mycket trevligt folk. Tyvärr så såg jag inte på alla artister som jag skulle velat men jag hade lika roligt ändå! Tack allihopa för en oförglömlig Yran! Adam Tensta var nog bland det häftigaste som hände, sjukt bra stämning under hela spelningen. Efter det var det nakenbad i storsjön (dock inte för min del) men för resten av gänget, och sen blev det munkar i stora lass! Haha skönare personer får man leta efter.

Har just packat upp min packning och väntar nu på att mina flickor ska bli klara så vi kan gå och ta en fika och umgås, för det finns nämligen något att fira.. JOSEFINE ÄR HEMMA IGEN!!! Och igår när jag träffade henne var nog den första gången jag gråtit glädjetårar efter ett kärt återseende, haha!

Caroline Svin <3 Elise Gris

Kyss och smek, Gil koobek


Kommentarer


Kommentera inlägget här: