saraerikacaroline

Back to reality

Kategori: Moments Like This

Heej! Nu har jag varit på vifft i några dagar så jag har  varken kunnat eller orkat blogga, men alla verkar ha överlevt ändå! Nu sitter jag helt utslagen och lyssnar musik medan jag väntar på att Elise ska komma, och sova över här! Ikväll har jag varit barnvakt åt Linnéa och Maria så vi tog fram popcorn, dricka och täcken och kröp ner framför TV:n och tittade på Landet för länge sedan, lika bra varje gång haha!
Under sista lov-veckan har jag bla varit på IKEA och införskaffat mig lite nya möbler till mitt rum (som jag satt med en hel dag för att få ihop, typiskt IKEA alltså!). Det som är nytt är en 160cm säng med hylla, en hylla som ska bli mitt sminkbord, en barstol till det och en spegel. Allt är inte på sin plats än i rummet pga att jag har varit i stan en hel del och där har jag träffat en hel del trevligt folk (kanske berodde det på deras flitiga alkohol-intag?). Hur som helst så kan det nog vara bra att träffa lite nytt folk inför skolastarten så man inte känner sig heeelt vilse. Jag har sett klasslistan på min nya klass och kan konstatera att majoriteten är tjejer, och majoriteten av dom har jag aldrig ens hört talas om. Men jag hoppas att det blir en bra klass ändå, jag har ju iallafall Josefine och det har stor betydelse för mig!

Njut av sista kvällen innan det är dags att vända tillbaka dygnet, för det ska jag! Pussokram!

Såå söta, när dom sover..

Myskväll med mina små troll!



 

Kommentarer

  • m. säger:

    wohoo, sminkhylla, barstol och spegel, precis som meej... ;)

    2008-08-24 | 12:16:27

Kommentera inlägget här: