saraerikacaroline

Tisdag kväll

Kategori: Moments Like This

Sitter hos Elise och lyssnar på musik och pratar medan hon provar en massa kläder. Vi kom nyss in efter att ha varit på IP och skjutit lite långbollar (fotboll som ni säkert förstod) men eftersom jag går på pencilin och Elise är förkyld så tog vi det ganska lugnt. Förövrigt håller jag på att bli galen när jag inte får träna!! Men nu är det bara 9 dagara kvar tills jag kan komma på träningarna igen.

Idag var det andra dagen för mig som gymnasieelev och än så länge lever jag. Klassen verkar vara trevlig och lärarna likaså, men vi får väl se om dom förvandlas till blodtörstiga köttätare när vi börjar med riktiga lektioner och det gör vi på torsdag.

Nu ska jag hjälpa Elise med lite outfits innan jag går hem till mig.

Ha en trevlig kväll! // Caroline

Kommentarer


Kommentera inlägget här: