saraerikacaroline

Sommaren är kort..

Kategori: Moments Like This

Jag blir lite stressad eftersom solen skiner och jag sitter inne, men jag tänkte bara skriva ett inlägg och sen dra ut.
I fredags drog jag, Josefine och Elise in till stan och gick omkring i affärerna en stund innan vi begav oss till Sandras lägenhet där vi fikade muffins och drack saft som vi hade tagit med oss. Även om Sandra inte hade fått dit all inredning så var det ändå en riktigt mysig lägenhet. Jag får inte glömma att säga att Matilda och Rebecca också var där! På lördagen (igår alltså) gick jag och Elise också på stan en sväng och under den tiden hann jag endast införskaffa mig ett par jeans innan vi var tvungna att kila till bussen. Tanken var at jag skulle köpa ett par skor också men tiden blev för knapp. Men om jag och mamma har någon tid i veckan ska vi åka till Sundsvall så jag hoppas att jag hittar ett par skor där istället.

Nu ska jag ut i solen innan det är för sent, sommaren anser jag vara så gott som över.. Därför ska jag passa på att njuta av "solens sista strålar" HAHA! Jag kom just att tänka på låten 'Sommaren är kort' och kom fram till att texten stämmer ganska bra! Aja vi hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: