saraerikacaroline

Sjukling..

Kategori: Moments Like This

Jag sprang i regnet i lördags natt gemon hela stan med genomblöta skor, mycket dumt gjort! Jag och Elise gick flera kilometer i regnet i söndags, mycket dumt gjort! Igår var jag på träning med ganska mycket fysträning (trots att jag kände mig halvt förkyld), idiotiskt gjort! Så till följd av det har jag nu jätteont i halsen och kan knappt prata... Det värsta av allt är att vi har match på söndag och inte har råd att mista så många spelare. Vi var tex bara sex spelare på träningen igår så det ser inte så ljust ut!
Idag blir alltså en lugn och säkert tråkig dag för mig för alla mina kompisar ska bort så jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Kanske kura ner mig i duntäcket med en kopp te och titta på film? Det lät ganska lockande, men först ska jag gå ut en sväng med Lurken.

För att jag inte ska känna mig alldeles för ensam så får ni gärna smsa (a)

pusspuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: