saraerikacaroline

Min annorlunda väckarklocka

Kategori: Moments Like This

När jag väl har chansen att sova ut på morgonen blir jag ändå alltid väckt av någon eller något! Två dagar i rad har jag blivit väckt av att telefonen ringer och när jag uppfattat vad som händer hinner jag alltid bara till hallen innan det slutar ringa. Idag blev jag väkt av att någon knackade på dörren men det uppfattade jag också för sent så när jag väl gick och öppnade dörren, yrvaken som jag var, fanns det ingen där. Men det positiva är att sen är man klarvaken istället så då behöver man inte sova bort hela dagen som jag annars är expert på.
Nu har jag just ätit brunch och snart ska jag gå och göra mig iordning innan jag åker iväg och tittar på match. Ope möter Hammerdal så det blir spännande :) Fast jag hade hellre spelat än att titta på menmen. Nu ska jag se till att bli frisk så snabbt som möjligt så jag kan dra igång med träningen igen. Längtar!

Nu måste jag kila vidare!  Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: