saraerikacaroline

Fredag morgon

Kategori: Moments Like This

Godmorgon!
Idag klev jag faktiskt upp ganska tidigt, redan klockan halv 10! Jag fick ett sms av Elise bara några minuter innan väckarklockan skulle ringa så jag fick ett härligt uppvaknande, och jag kan medge att jag påverkas ganska mycket av hur jag blir väckt. Ännu en bra sak var att mkin hals inte gjorde såå himla ont idag, men.. däremot verkar jag har fått någon typ av inflamation i ögat så det är alldeles uppsvullet så någon resa till stan blir det inte! Typiskt mig alltså..

När Elise kommer hem från stan, vilket hon gör när som helst, ska vi träffas en stund och bara umgås. Det ska bli spännande att höra vad hon har att berätta för alltid är det ju något.
Nu ska jag gå och göra iordning mig så jag inte slösar bort hela dagen som jag brukar.

Förresten så är det något fel med min mobil så jag kan tyvärr inte ladda in några nytagna bilder.. Ska se till att fixa det så snart som möjligt :)

*Smacksmack*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: